Nagradne igre prek mobilnih telefonov

Mobilne nagradne igre se lahko izvaja kot podporo klasičnim oglaševalskim dejavnostim. Spretno zastavljena mobilna nagradna igra organizatorju prinese koristne informacije o udeležencih, ki so hkrati ciljna skupina za trženje želenega izdelka ali storitve.
Tako kvizi, ankete in glasovanja lahko postanejo nagradne igre. Le-te so lahko izvedene samostojno ali v sodelovanju z izvajalci M-vrat.

Pomembno je vedeti, da je uspeh nagradne igre v veliki meri odvisen od uspešnega oglaševanja in privlačnih nagrad. Izrednega pomena je tudi poznavanje zakonodaje, ki regulira način organiziranja nagradnih iger in podelitve samih nagrad. Organizator mora biti pozoren na davčne zahteve in tudi druge vidike nagradnih iger, povezane z organizacijo iger na srečo, varstvom osebnih podatkov in mobilnih medijev, ki so podrobneje razloženi tukaj.

Kako uporabnik vidi storitev?

Mobilne nagradne igre so navadno del oglaševalske kampanje za izdelek ali storitev. Podrobnosti o načinu sodelovanja so vedno navedene v oglasih. Nagradne igre SMS se navadno začnejo tako, da uporabniki pošljejo sporočilo SMS s ključno besedo na številko 3399.

Če so igre sestavljene iz več zaporednih vprašanj, komunikacija navadno poteka v obliki več zaporednih sporočil, pri čemer si sistem in uporabnik izmenjujeta vprašanja in odgovore. Igra se konča takrat, ko uporabnik pravilno odgovori na vsa vprašanja ali ko na eno vprašanje odgovori napačno. Ob zaključku udeležbe v nagradni igri uporabnik izve, ali je prejel nagrado in na kakšen način mu bo posredovana.

Če se zunanji ponudnik odloči, da bo sodelovanje v nagradni igri uporabnikom dodatno zaračunal, morajo biti v oglasnih sporočilih skupaj z ostalimi pogoji jasno objavljene tudi cene sodelovanja (npr. katera sporočila so dodatno zaračunljiva in kakšna je njihova cena).

Katere cilje lahko dosežemo s temi storitvami?
• utrjevanje blagovne oziroma storitvene znamke,
• spoznavanje in širjenje trga,
• dodatni zaslužek.

Zakaj organizirati nagradne igre?
Mobilne nagradne igre so primerne za akcije pospeševanja prodaje, utrjevanje lojalnosti vaših strank in predvsem za vzpostavitev aktivne komunikacije z njimi. V vaših nagradnih igrah lahko sodelujejo uporabniki različnih starostnih skupin. Naše izkušnje kažejo, da uporaba mobilnih storitev že dolgo ni več omejena na mlajšo populacijo. Pomembno je le, da je sodelovanje v nagradni igri preprosto oziroma ne zahteva zapletenih postopkov uporabe.
Z izvajanjem nagradnih iger lahko postopno gradite upravljanje odnosov s strankami (CRM).

Vzpostavitev aktivne komunikacije z vašimi strankami pomeni njihovo identifikacijo, v nadaljevanju pa (prek mobilnih storitev) povabilo k sodelovanju v novih igrah, anketah, glasovanjih. Tako pridobite dodatne informacije o tem, kdo pravzaprav so vaše stranke.

Primeri nagradnih iger

Nagradne igre so lahko različne:

• objava posebne kode na izdelku v trgovini,
• oglas ali del oglasa v klasičnih medijih (tisk, radio, pasica z navodili na TV oglasu),
• del popestritve različnih medijskih dogodkov (športne prireditve, koncerti …),
• letak, ki se distribuira na različnih (prodajnih) mestih in v različnih medijih.