Kvizi, ankete, in glasovanja z mobilnimi telefoni

S storitvami in aplikacijami M-NET lahko izvajate kvize, ankete in glasovanja, ki vzpostavljajo interaktiven odnos zunanjega ponudnika z uporabniki. Ob premišljeni izvedbi kvizov, anket in glasovanj lahko v zavesti ciljne javnosti podaljšate in utrdite prisotnosti svojega izdelka, blagovne znamke ali storitve. Anketiranje in glasovanje prek mobilnega telefona predstavlja ustrezno distanco do anketiranca, da je sodelovanje zabavno, zato vedno naleti na ugoden odziv javnosti. To še posebej velja, kadar je mobilna storitev podprta s klasičnimi, tiskanimi in elektronskimi mediji.

Kako uporabnik vidi storitev?

Uporabnik prek različnih medijev (tiskani mediji, radio, TV, internet, …) izve za nagradno igro, kviz ali glasovanje, v katerem lahko sodeluje s svojim mobilnim telefonom. Kratka navodila za sodelovanje so objavljena v samem oglasu, podrobna navodila pa so običajno navedena na spletni strani zunanjega ponudnika (izvajalca) storitve. Sodelovanje v takih igrah, glasovanjih ali kvizih lahko poteka prek sporočil SMS ali MMS, prek mobilnega interneta ali govorne rešitve.

Kvizi ali anketiranje se navadno začnejo tako, da uporabniki pošljejo sporočilo SMS z IZBRANO ključno besedo na številko 3399.

Kako izvajati kvize, ankete in glasovanja?

Glasovanja, kvize ali ankete se lahko izvaja z multimedijskim portalom Kosobrin. Uporabnik se s svojim mobilnim telefonom poveže z multimedijskim portalom Kosobrin, kjer lahko dostopa oziroma sodeluje v kvizih, glasovanjih in anketah. Način uporabe je podoben internetnemu.

Kvizi so poseben primer glasovanja ali anketiranja. Izvaja se jih lahko prek sporočil SMS in MMS ali prek mobilnega interneta.

Sodelovanje uporabnikov pri anketah, glasovanjih ali kvizih je lahko brezplačno ali zaračunljivo. Uporabniki v vsakem primeru plačajo ceno poslanega sporočila SMS, prenos podatkov prek mobilnega interneta ali ceno klica. Lahko pa se uporabniku sodelovanje zaračuna: povratno sporočilo SMS ali dostop do posamezne vsebine na portalu Kosobrin.

Katere cilje lahko dosežemo s temi storitvami?

• povezovanje interaktivnega in zabavnega medija s klasičnim tržno-komunikacijskim spletom,
• dodatni zaslužek,
• uspešno in avtomatizirano izvedbo glasovanj, ki zahtevajo čimprejšnji odziv naslovljene javnosti,
• z glasovanjem ali anketami pridobljeno hitro povratno informacijo javnosti,
• na sodoben in zabaven način poglobitev lojalnosti blagovne znamke.

Kaj je primerno spraševati in o čem anketirati?

Najbolj odzivni mobilni kvizi in ankete so tisti, ki se oglašujejo v različnih medijih in zato v njih sodeluje veliko število uporabnikov. Da dosežejo takšno odzivnost, so vprašalniki najpogosteje zabavne narave.

Posebnost mobilnih kvizov, anket in glasovanj je, da morajo biti prilagojena po vsebini in sestavi. Pozornost je treba nameniti omejitvam zaslona mobilnega telefona ali npr. številu znakov sporočila SMS.

Primeri anketiranja, glasovanja in izvajanja kvizov prek mobilnih telefonov

Televizijske in radijske postaje (pod ustreznimi pogoji*) lahko omogočijo gledalcem glasovanje za naj-osebnost, dogodek ali skladbo in si tako zagotovijo višjo gledanost oziroma poslušanost.